Ett ord

Usch det här känns nästan som värsta dagen ever! Eller nästan i alla fall, haha I'm gonna tell you! Jag fick typ värsta förkylningsattacken på kemin och så fortsatte den hela dagen fram tills nu då jag äntligen kom hem och fick tag på min nässprej som jag glömt hemma hela dagen, förövrigt så kommer detta vara en sjukt trevlig vecka eftersom att jag inte har några mattelektioner och då äger mitt schema helt plötsligt. Fast jag har ett prov och en kemilabbrapport som ska in innan det blir lov, shit hade inte tänkt på att det är påsklov om typ 5 dagar.

Har ett annat stort dilemma, Ica ska ju till O'Learys ikväll och jag är ju typ skit sjuk! Sucks to be me säger jag bara.


Ett ord: Vår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0