10 täcken

Det blev ingen öl och bowling för min del. Blö det suger att vara hemma och sjuk, hehe min kära vän Ani berättade för mig att om man var sjuk ska man ta på sig tjocka kläder och lägga sig under typ 10 täcken och så svettas man ut allt som är sjukt och sen ska man snabbt under alla tecken byta om till andra kläder. Då ska man tydligen bli frisk snabbt! Haha skulle inte banga på att pröva, fast just nu måste jag plugga.

Juste! Kollade precis på första avsnittet av total blackout och fyfan vad jag garva, dom blir ju så himla rädda haha, usch skulle aldrig våga. Längtar till avsnittet då David ska va med! OMG säger jag bara.


Från min älsklings blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0