Ska inte måla naglarna på bussen igen!

Ja ni, har jobbat hela helgen... Fredag, lördag och söndag, 21 timmar! helt sjukt haha. Ikväll ska det bli skönt att bara vara hemma och ta det lugnt med Fredrik. Men jag är inte taggad på skola imorn... Alla fall ska dra igenom min helg:

Fredag:
Jobbade till 9 sen drog jag till Agnes och såg på Strandvaskaren och åt glass med chokladsås och bana. Haha värsta knäppa filmen, men jag tyckte den var bra haha ;)




Lödrag:
Jobbade till klockan 7 sen drog jag hem och duschade och gjorde mig klar för att dra till Agnes kompis Vickan i Edsviken. Hade så bråttom att jag var tvungen att måla naglarna på bussen x). Kom fram dit och var där ett tag, seeeen ville Calle att vi skulle dra med på fest i Sollentuna (haha snubben bor ju i Skogås så det var lite kul att se honom här i mina hemmatrakter hehe) Alla fall så drog jag och Agnes till Sollentuna. Innan vi skulle på bussen så hittade jag inte min plånbok, den låg ingenstans. Så jag fattade typ att jag tappat den nånstans. Frågade typ alla busschafförer och ringde massa nummer och till och med några vakter försökte hjälpa till. När vi hade gjort vad vi kunde så satte vi oss bara och väntade på stationen. Mamma hade spärrat mitt buss och bankomatkort och allt då det var ju lungt på den fronten. Sen kom det nr på bussen jag hade glömt plånboken på  så vi gick och frågade honom men den låg inte där. Sen kom 523 och vi tänkte väl att det var lika bra att fråga där också så han ropade ut det i någon radio och det visade sig att det där var samma buss som gick den tiden jag hade glömt plånboken. Och gissa vad?! Jag hittade min plånbok där, den ba klåg på sätet där jag hade suttit tre timmar tidigare. Snacka om TUUUUR! och allt bara för att jag var så fokuserad på mina naglar och att inte få färg överallt. Sista gången jag målar naglarna i bussen säger jag bara. 

Sen kom Louvisa och vi 3 var på stationen för att vänta på Kevin och Calle. Dom segade rätt så mycket så Louvisa drog hem men jag och Agnes var kvar, festen var tydligen i Töjnan också så det var lte kul x) Var där ett tag sen kom Fredrik och mötte mig och vi drog hem och sov. Kul kväll hade jag iaf! :D






Söndag:
Gick upp 11 och drog till jobbet direkt när jag var klar, efter jobbet hämtad mamma mig och vi drog och köpt pizza. Och nu är jag här i sängen med Fredrik och vi ska gå och lägga oss tidigt :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0