Update

I Fredagskväll drog jag ju hem till Vickan men Agnes, Louvisa, Ebba och Johanna :) Vi har så väldigt trevligt med musiken nere i hennes garage :D Typ snacka och bara allmänt tagga till :) Sen så drog vi till en fest i viby, det var väl trevligt ;) Lite politiksnack senare var det dags att tagga med sista bussen hem till Fredriks berg :)
 I lördags så jobbade jag hela dagen, var så jäkla trött ska jag säga er, kändes inte alls som en bra jobbdag, sen skynda hem och sen iväg till Ebba och Johanna och dom andra gulliga pissmyrorna. Var om inte ännu tröttare där, värsta partypoopern, sen tog jag bussen hem och kollade på Treu Blood med Fredrik ett tag. OMG det är sååå jäkla spännande! Vill bara se meeeeer seriöst :P
Idaaag drog jag ju en snabbis med Fredrik till stinsen och köpe uggs, hehe lika bra att göra det tidigt, dom går ju inte att hitta någonstans sen. Nu ska jag bara chilla och plugga lite, sen klockan 5 ska jag åka till jujutsun och möta alex, det är ju box & kick pass idag ju ;) Liiiite nervös hehe :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0