The secret life of words

Jag stressade massor imorse så det hann inte bli något morgoninlägg, och inte heller något när jag kom hem från skolan för då var det bråttom till knattepasset. Och nu sitter jag helt lugnt ner i min säng och äter Dumle, ska strax börja plugga lite engelska. Sen kommer Fredrik och då ska vi baka chokladbollar :)

Idag på etik och livsfrågor såg vi en sån himla bra film! "The secret life of words hette" den.Tyckte det var jätteskum i början och så men nu när vi såg klart på den så måste jag säga att det var en skitbra. Det var lite romantik och lite drama och så, eller a kanske inte som i bråkdrama, men typ aja se den bara ni kommer inte ångra er!

Sen hade jag matte i två timmar, haha, jag tror seriös jag börjar bli knäpp, ser mattetal vart jag än vänder mig typ. Seen hål, fysik och dra hem. PUSS



The secret life of words

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0