The korvladies ;)

Kom just hem från en jättetrevlig eftermiddag med Alex, Louvisa och Vania. Så länge sen det var vi 4!  Vi (dom) åt lite subway och frappino och sen drog vi och kollade grejer, tjejerna shoppade men det blev inget för mig ;)

Nu är jag hemma och har precis skrivit klart min Reading journal, nu ska jag typ äta middag och chilla, har inget mer plugg idag ju :) sen så ska jag dra iväg på återträff med konfimanderna, hehe ska bli kul, ska även ta en frappino med Johannna innan :D♥ Gissa vem jag mötte när jag kom innanför dörren? Jo Fredrik haha, rolig överraskning x)

Juste omg! Haha jag och Agnes ramla med cyklarna idag, haha hon trodde vi skulle svänga (vi svänger alltid där så det var ju inte ovanligt) men jag åkte typ rakt fram och kolla ner i mobilen och så ba, gick det typ i sloooowmotion och vi ramla av. Haha det var så himla sjukt! Tur att ingen såg det förutom några gamla gubbar som ba ska vi ringa ambulans? x) Haha a och sen hade jag ingen matte heller. Skönt men hade verkligen behövt det eftersom att det är prov om en vecka...


älsklingskorvar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0