pause i pluggandet...

Jag vet inte alls hur matteprovet kommer gå imorgon.. Har pluggat in så mycket funktioner, andragradskurvor, logaritmer, reaktiva sönderfall m.m så mycket att jag nästan sprängs. och jag hoppas för mitt eget bästa att det kommer bra frågor på provet, ny lärare ju, vet inte alls hur proven ser ut... Åhh vad jag saknar läxorna man hade när man var liten (allt annat förutom matte CD hehe) Sara berättade att hon hade i läxa tills torsdag att hitta någon artikel i en tidning eller på internet som hade med valet att göra. Kom igen haha, okej hon går i femman men ändå. Jag vill också ha sånna läxor! och mattetalen vill jag inte ens tänka på. Vem är det egentligen som suttit och kommit på allt det här? radioaktivt sönderfall är väl bra visst, men allt annat? Måste ha varit någon riktig smartskalle. Som han brevid mig på matten kanske. snälla Gud hjälp mig på provet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0