Måndag

Då var man hemma från skolan och ska öppna matte boken för lite plugg, prov imorn som sagt...
Dagen har varit grymt bra måste jag säga, gick lite segt bara hehe, förs så kollade vi ju på film i p9, det är ju som värst bion där hehe :P Kom ju på att vi skulle se en skräckfilm, då blev det genast ännu roligare. Vi kollade i alla fall på Stephen Kings The Shining. Tummenupp säger jag bara :)

Sen drog jag och Agnes hem till mig och pluggade lite matte och kollade True Blood, så himla skönt, ville inte åka tillbaka till skolan sen hehe, men det måste man ju, vart då plötsligt så himla trött, mitt huvud orkade inte med mer matte... Sen Etik och Sofia, Jennie och jag satt och snackade hela lektionen typ. Orkade/ fattade inte vad vi skulle göra, man blir ju seg på måndageftermiddagar, hehe ;)

Nu sitter jag hemma och ska börja plugga matte, snart kommer väl Fredrik förbi och han behövde tydligen hjälp med sin matte, hehe ;) Sen har ju grabbarna dragit iväg på fotboll! Fan vad skönt säger ja bara ;) för det betyder lugn och ro när jag ska plugga hehe. PUSS


¨
 Agnes i ettan när hon skulle gå på toa haha, x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0