Damn girl!

Hejsvejs! Vilken stressig dag det har varit! Först imorsen tänkte jag nästan inte skriva något inlägg för att det var så bråttom men det blev ett kort alla fall. Sen fick jag reda på att knatteträningen började klockan 5 istället för 6 så jag cyklade hem skitfort för att göra mig iordning för den. Snäll som min lillebror är så skjutsade han mig på moppen ;)

Det var ju rätt längesen jag tränade knattar, har ju varit ganska stora folk de senaste typ tre åren. Så det var lite kul att få komma till nån sån grupp igen :) Dom var så söta men shit vad dom babbla. och inte kunde dom stå still x) haha, sen gjorde jag läxor med Frida. Haha det lät seriöst men det var det inte :P Det var kul! :) Haha eskimåerna gillar domedagen och allt det var ;)

Annars har min dag varit bra som vanligt :) Har varit i skolan bara liksom. Juste! Imorn är det första dagen på jobbet för mig! :D Kommer bli superduperkul :D Haha det suger att jobba på en fredag men jag var lite seg med att boka dagar. Aja är taggad i alla fall :D När det blir tråkigt kan Frida och jag bara dansa kebabdansen. aja nu ska jag skriva min engelskagrej :) PUSS


 Shit vad lägesen det var man åkte moppe! Åkte ju hela förra sommaren! Saknar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0