Box & Kick

Det är helt sjukt hur slut jag är i min kropp. Tror aldrig jag har varit såhär slut i hela mitt liv. Haha och ändå skulle jag vara tränare bara, men ibland måste man rycka in då. Det var en timme sen jag träna och jag skakar fortfarande i både armar och ben. Har ont i överallt, kommer vara tråningsvärk imorgon så det bara skriker om det. Haha och innan ni säger att jag är klen ska ni själv pröva att köra box & kick passet med Anders Hallme, haha det här ska jag göra om säger jag bara!

Nej men jag rekomenderar faktiskt det här passet till er, det är ett styrka/konditionspass med inriktning på kampsport, man slåss i riktigt högttempo helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0