Asså ni kan aldrig gissa!

Ni kan aldrigaldrig gissa vad som hände mig igår :o Ställde cykeln vid alkisringen bara jättesnabbt för att jag skulle gå och köpa en Frappino med Johanna. Å då kom en alkis och försökte ta min cykel!! Ja asså jag skojjar inte han ba tog tag i den när jag ledde den. Som tur var kommer stålkvinnan Johanna och sa åt honom att släppa. Men fyfan vad obehagligt det var!

Jaa haha förutom det så var det trevligt igår, det var ju återträffsmöte med konfirmanderna, kul att se dom igen ju :) Sen cyklade jag hem till Fredrik och däckade nästan direkt, sen har jag bara varit i skolan idag.. Hehe inget speciellt, sen så cyklade jag hem till Fredrik och åt lite nudlar och sen drog jag till knattarna, har saknar dom var ju inte där förra veckan, dom är ju så himla roliga och söta haha :) Nu är jag hemma och ska väl snart åka till maxi med Freddy för att köpa godis till imorgon kväll, för då blir det middag och filmkväll! Ska bli såå mysigt :D Sen skulle jag ju på filmkväll hos Agnes. Ska försöka hinna med det också :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0