Äntligen hemma!

Hemma från jobbet! Frida dissade mig i sista sekunden så jag fick gå själv och jobba :( Det var tråkigt... Menmen jag kom snabbt in i det så det var lugnt :)

Nu ska jag ha myskväll med Agnes :) Kommer bli super tror jag :) Sen ska jag åka hem till Fredrik och sova där, sen imorn klockan 12 blir det jobba igen. Naaaajs!

Idag har jag varit i skolan också ju, det gick också bra som vanligt :) Hade håltimme så jag och Agnes åkte till Stinsen och hon köpte en skitsnygg skinnjacka och för mig blev det lite armband ;) Sen blev det Donken och chokladvollar till lunch. I like it!


 haha juste, en tjej frågade mig och Agnes idag om vi var syskon. Hehe vi är väl inte lika, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0