5,6 km, slå det!

Asså shit! Jag kom typ juste hem från en 5.6 km lång löprunda i edsbergsspåret. Sprang ju den en gång per år när jag gick i häggvik, har dock aldrig sprungit hela utan att stanna (eller gått hela hehe) men idag sprang jag hela :D Så stolt över mig själv, till och med mamma tyckte jag var duktig.

Idag hade jag ju mitt etik och livstrågor prov, det gick bra tror jag, kändes helt okej bra alla fall får se vad man får :D Sen hade jag matte, matte och lite mer matte. Är svårt men jag kämpar mig fram. Sen håltimme och jag pluggade lite mer matte hehe :P och sen fysik med Ani. Sen skyndade jag till bussen och träffa brorsan och vi promenarea hem från sollentuna :) Sen snabbt iväg till knattepasset, och sen åkte jag med mamsen till edsberg. Och nu ska jag plugga engelska. PUSS

 
Sötaste Ani på fysiken med en lins hehe ;)

Regnbågen påväg hem från skolan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0