Halloweenhelgen :)

Heeeeej :) Har uppdaterat lite dåligt på sista tiden, haha jag har ju en tendens till det ibland :P Men nu ska ni få alla smaskiga detaljer ;)

Fredag: Louvisa ringer mig och säger att vi ska på halloweenfest hos Emil i Edsberg :) Yey, så jag slängde på mig häxkläder, så drog jag och Agnes (häxa2) och mötte upp louvisa (tjuven) på 607an. Sen drog vi på fekke, det var trevligt lite nytt och gammalt folk. Sen drog man hem till Freddy och sov där.

Lördag: Jobbade till halv 6, sen kubbade jag hem för att duscha och äta middag innan jag drog hem till Agnes för att sminka mig :) Haha då hade jag bara 35 minuter på mig innan bussen skulle gå, men jag hann :) Vi drog ju till Vickan på halloween, jag tänkte verkligen att jag skulle satsa på utklädningen i år, skulle vara djävul, men det gick ju inte så himla bra. Hade inga horn eller en sån där gaffel haha, men men haha :P Festen var också skitkul, massa roliga gubbar och gummor :) Efter festen drog jag och Agnes och 3 till pissmyror till hennes källare men vi vände snabbt om av vissa anledningar. Tjänade ju också en hel timme den natten eftersom man vred tillbaka klockan ;) Så det var super :)

Söndag: Har jag varit med Louvisa hela dagen :) vi har varit i sollentuna och stinsen (och donken♥). Det har varit superlugnt :) Förutom att en viss pissmyra har drogat Louvisa som har varit lite psyko i huvudet :P Men jag har tagit hand om henne :) Nu ligger vi i min säng och lesboar oss :) Haha puuuuuuuuuusssss bilder kommer sen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0