Tisdag

Dagens första inlägg kommer här :) Haha, gick upp så sent jag kunde imorse för att jag var så himla trött, gick typ igenom lite matte och sen drog jag till skolan, skrev provet och gjorde allt annat man nu gör i skolan. A sen direkt efter skolan åkte jag till Sollentuna och mötte upp Louvisa för en liten hang-out. Sen drog vidare mot jobbet och har suttit och pratat båtar i 5 timmar haha, det roliga är att jag inte vet ett dugg om dom, men eftersom att alla båtägare är så insatta så är det ingen som jag måste förklara massa saker för :P Som vad gäller tvapparater, dom är jag bäst på nu haha.

Just nu ligger jag i sängen och matar Fredrik med Polly, haha, snart blir det sova. Så skönt att äntligen vara klar med all skola innan lovet :) Nu är det bara två skoldagar kvar, och jag behöver varken plugga eller någonting :D och imorn är det skolfoto, haha så efter alla andra skolor, och jag vetefan vad jag ska ta på mig! Kriskris! PUSS



saknar sommaren (btw det var 5 minus imorse omg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0