Right now

Asså jag kan ju bara atla om att det var sjukt ovärt att åka till skolan idag, hade inte förväntat mig att det skulle vara så tråkigt :s Aja, nu är jag alla fall hemma och har ätit och kolla top model, ska snart dra på jujutsukläderna och åka och träna lite.

Stinsen hade inget av det jag kollade på men en vit bh hittade jag allt hehe ;) Går bara runt och taggar inför köp av vinterjacka, vinterskor, nya halsdukar, vantar mössor osv men behöver jackan först så jag kan se vad som blir bäst hehe ;) Blev så sjukt taggad på halloween idag! Det är ju typ bara två veckor kvar :O I år ska jag satsa på min utklädning, som jag gjorde förra året, hosthost hehe :)


Förra Halloween ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0