LUGG!

Klippte luggen imorse och jag måste säga att det känns väldigt skönt :) Kul med lite förändring måste jag säga, gillar ju att ha lugg ju, men inför sommaren låter jag den växa ut haha, inga vita pannor här inte.

A hade ju engelskaprov imorse, haha kan ju säga att hörförståelsen gick helt ok, och wordgapsen också, men den vocabularysaken gick åt skolgen, så att lära av detta måste jag bli bättre på lite mer avancerade ord :P A och sen hål då drog jag med Agnes till Sollentuna och hittade en jättefin klänning :) Får se om jag köper den hehe, sen matte, (mattprov imorn omg) och sen etik och livsfrågor, haha vad trött jag var då :P

Nu när jag kom hem såg jag att mitt lönekuvär kommit :) 5000 spänn, oh jag gillart :) Nu ska jag göra lite middag för mamsen och papsen har övergivit oss härhemma :P Då blir det pepparketchup och något :P Haha

Nu ska jag också plugga matte inför imorn, och sen tar man cykeln och pallrar sig till träningen. 7-9 så man missar både paradise och topmodel, PUUUUUSSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0