Jag är ett offer!

Vet ni vad? Fysseprovet var fan klurigt. Speciellt dom två sista :O Kan inte uttrycka mig om hur det gick, hoppas på bra. Direkt efter provet drog jag till jobbet och jobbade lite, och nu är jag hemma och måste göra engelska. Asså jag dör, alla grupper ä 4 utom våran som är 2. Och jag har bara idag och imorn på mig att öva till redovisningen. För det första har jag mer att säga eftersom att jag måste ta dubbelt så mycket, och för det andra får ju resten av klassen redovisa nästa onsdag. Då har ju dom 6 dagar på sig att öva, jag har bara två dagar :O Orättvist! Så nu måste jag sätta igång med det.

A, asså jag suger verkligen, är värsta offret. Godiset styr mitt liv. Det är inte alls bra...



Kommentarer
Postat av: Louvisa

hahahah godiset styr ditt liv, den va bra hehehe :D <3<3<3<345

2010-10-14 @ 11:16:44
URL: http://louisamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0