Jag <3 Film

Nu har jag övat inför engelska redovisningen och det känns bra att ha koll på det. Lagade även lite god mat med Marcus x) Sen så började "Taken" på tv och jag och Robin satt som fastklistreade. Det är verkligen en så himla bra film, fast så himla obehaglig också. Den borde alla se.

A juste! Vi såg klart etikfilmen idag, och den var också så jävla bra. Kolla på den "Dead man walking", den handlar om dödsstraff och är typ baserad på en verklig händelse. Haha vadå Alexandra gör reklam för filmer på bloggen x) Nej men jag älskar bra filmer. Verkligen älskar film :p Så himla mysigt att sitta hemma och mysa framför en skitbra film. Nu ska jag och Fredrik göra oss iordning för att sova. PUSS


Dead Man Walking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0