Igår

Igår var så jävla lyckad säger jag bara :D Började med att jag drog till Stinsen med Karin, Sara och Fredrik. Vi hitta en present och åt lite lunch :)


Sen drog vi hem och gjorde oss klara för matchen, fan vad kul det var, har inte stått på Norra nån gång men det var ju lätt roligast hittils. Fast man ser ju bäst om man sitter på långsidan men det var kul att stå och skrika lite haha :P Dom är ju typ galna därborta, en spelare i Geffle hade gjort illa sig och klacken skrek "låt han dö, låt han dö" Haha det var sjuuuukt x) A också vann ju Aik också med 2-0. YEEEEY :D


Sen kom jag hem halv 7 och gjorde mig snabbt iordning inför Agnes tjejmiddag. Kom på att jag kunde va Indiana Jones :)









Haha Greger släpperloss :)

Värsta lyckade kvällen tack för det mina älsklingar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0