Hej och hå

Så nu äntligen är min nya header på plats! Blev supernöjd :D Nu ligger jag i sängen och väntar på att Freddy ska komma hit, ska lägga mig tidigt ikväll så jag orkar upp imorn :)

Btw jag har problem! För det första så får jag damp på mina ögonbryn. Seriöst dom ser helt sjuka ut! Vill måla dom men då ser det bara ännu värre ut :( Måste seriöst fixa dom! Men vet inte hur... Buhuhu... Och för det andra. Min jävla plattång funkar inte :( (Hehe fortfarande inte jag vet) och då blir jag skit osäker! Får ju typ panik varje gång jag går ut och nu kan jag verkligen inte klippa lugg... Känner att det börjar bli luggdax faktiskt... För ni vet väl att hemligheten bakom min lugg finns i plattången. Hehe ;) GODNATT ska ta itu med mina problem imorn efter etikuppsattsen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0