Buuurrrr...

Jag blir galen, har försökt ladda upp min nya header men det går bara inte :/ År så himla trött på den jag har nu. Får försöka senare...

Jag känner mig så himla trött! Jag tror det är på grund av vädret. Seriöst vilket tråkigt väder vi har och det blir jättesnabbt mörkt på kvällarna. Och kallt är det också, jag har hört att vintern ska bli hur kall som helst typ. Mycket kallare än förra, och fyfan vad kallt det var förra vintern. Så det gäller att hitta en bra jacka. Ska ha en jättevarm i år :) Asså lite skitso är jag också mot vintern, gillar inte när det är så kallt så man fryser ihjäl men längtar ändå tills man ska börja använda vinterskor, halsdukar, vantar, vinterjacka och allt. Och efter snön förståss! :) Men sommmaren kunde varit lite längre tycker jag ;)


jag förra vintern ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0