Tummen upp!

Yey asså igår var bara så seeeeegt! Haha satt hemma hekla dagen ch gjorde inte ett skit typ, kunde inte sova heller fast jag var så trött. Sen efter middagen drog jag hem till Agnes och träffa henne, Ebba, Johanna och Louise. Vi gjorde oss klara för fest och drog till Johan (inte toan). Tummen upp för kvällen säger jag bara! Bilder kommer sen.

Gick upp imorse, eller vaknade av att det var så himla kallt. Det är typ sjukt jag frös även fast jag sovit i tröja, brallor och jacka. + Täcket. Är man känslig eller vad är det frågan om?

Just nu sitter jag vid Fredriks data och sjunger till Gubben i lådan - Daniel Adams-Ray, det är Louvisas fel att jag börjat älska den låten heh :P Nej men idag så ska jag plugga för imorn börjar skolan, fanfan lovet var påtok för kort! Pallar inte gå till skolan imorn. (obs det är en speciell dag idag, mer sen)



ÄLSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0