Inköpslista!

Hemma och ska göra mig iordnig för födesledagsmiddag med Fredriks släkt :) Är faktsikt taggad, det var så länge sen jag träffade dem känns det som. :) Vet dock inte vad jag ska ta på mig :(

Appropå kläder, asså jag har lite damp just nu, för jag har massa saker som jag behöver köpa :O ! Jag måste köpa...

- Vinterjacka!
- 3 nya jeans leggings (1 av mina favorit har gått sönder, behöver nya svart och har sett ett till par skit snygga) 
- Kavaj (ja det måste man väl äga?)
-
Svart kofta (konstigt nog äger jag ingen bra)
-
Festkläder (Måste frächa upp den sidan av garderoben också, fast det är väl mer ett vill ha)

Hur ska jag ha rååååd? Aja imorn blir det stinsen och då jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0