Har jag tix?

Haha asså jag har kommit på att jag kanske har ett tix! Asså typ som en lite tvångstanke som typ inte är medveten. Har alltid undrat hur det är att ha tix (eller asså det lät konstigt, men typ inte fattat att folk måste göra vissa saker). A och så idag diagnotiserade Frida mig...

... Det hela började på jobbet eftersom att det skulle vara avlyssning idag, så snacka vi med Johan och så om vad som kunde vara fel och blabla, då sa han det! Typ att det vanligaste är ett typ av "ordtix" Jag ba hmm vad då ordtix? Och då sa han att man typ lägger in ord, typ ett "och" mellan varje fråga eller nåt så att det låter enformigt. Han sa att ordtix också kunde vara att sa "typ, asså, liksom" och sånt. A och Frida ba Alex har det, till och med knattarna sa det. Så börja hon berätta hela historien om det och jag tror fan det stämmer. Och jag säger det hela tiden!!!!! OMG jag har tix och kommer inte kunna sluta :0 (fast frida har också lite ordtix :P)



Jag och typ, öh nån gamal gumma på Emils fest :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0