-

Någongång har min tränare sagt att om man gör 1 kast fel krävs det att man gör 10 rätt för att få den enda feliga ogjord. Fattar ni vad jag menar? Så tror jag att det är med livet också typ, om man säger upp kontakten med någon man varit med tar det väl alltid längre tid att känna sig som +-0 Eller? Det är väl olika för olika personer men för mig tror jag att det är så, det blir ju lättare desto längre tiden går, men ändå? Varför ska det vara så egentligen? Såååå onödigt. Varför ska man dras med någonting så länge om det ändå är ute ur ens liv? Och det där med jujutsukasten, det gör väl att man blir lite mer fit. Men varför ska det vara så svårt att släppa taget?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0