Donken till middag

Kom nästan nyss hem från jobbet, så himla skönt har jobbat sen klockan 12 i morse så nu är jag rätt trött. Men jag fick donken till middag så jag vill inte klaga :) Nu ska jag plugga lite och typ försöka börja städa rummet. Är ju ledig från skolan imorgon så blir väl fortsättning då helt enkelt. Skit tråkigt jag vet.. :/

Igår tog jag bussen till tjejerna som mötte upp mig vid malmvägen. Hade ju västa luffkläderna och var inte berädd på att något spec skulle hända på kvällen. Det var ju verkligen pissdåligt väder, när vi precis kommit till sollentuna smsade calle och vi skulle på en fest i väsby. Vi drog dit men det var så himla fullt att man knappt kom in x) Jätte lång vistelse blev det väl inte. Hehe sen drog jag hem till Fredrik ch sov där.

Jaja, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0