Lazy sundays

Jag hade en väldigt trevlig vistelse med Louvisa i Staden :) Köpte bh och trosor och ingen bikini som jag från början var ute efter. Hehe jag får leta vidare helt enkelt. Typiskt hittar ingen som passar bra :( Men jag ska inte ge upp haha.

Åt just skit god mat ute på altanen med Fredrik och Karin :) och snart ska jag och Fredrik hem och hämta lite grejer till mig för vi sover här. Skulle egenligen behöva plugga lite också, har inte gjort det på hela veckan så, har ju inte behövt det alla fall. Men nu nästa vecka börjar det igen.

Senare (kanske imorgon) blir det blandade bilder från helgen, missa inte det haha. PUSS PÅ ER

(Och fyfan vad jag blir arg på människor som förstör andras grejer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0