Sista pluggdagen idag!

Kom precis hem från skolan och nu tänkte jag faktiskt sätta mig i köket och läsa igenom lite samhälle.. Förmodligen blir det oförberedda kursprovet imorgon. Men idag är det sista dagen jag ska plugga på, längtar som fan till imorn! Skulle kunna säga att det blir sommarlov efter provet imorn :D (bara att jag måste gå till skolan och typ göra inget)

Idag har jag haft spanska nationella muntlig och det gick väl sådär, sen håltimme tre timmar, då gick Ani och jag och mötte upp Agnes i stinsen. Jag skulle kolla på jeansshorts men hittade inga :( Så det blev ett linne istället. Sen klockan ett hade jag min viktiga dramalektion, kändes bra för vi kom igång idag :) A och nu är jag här. Vi får se hur kvällen utvecklar sig, mina ungar ska ju ha gradering idag också, haha få se om dom klarar det ;) Nej men puss på er♥



Mitt nya linne är från HM, klassiker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0