Lååång dag

Nu kom jag hem också! Har varit i skolan, fast först i sattelliten och haft idrott, haha det var faktiskt kul, vi skuttade runt på alla sollentunagymnasternas grejer. Sen har vi ju Sofie och Camilla som är grymma på gymnastik som ägde alla med a, vad det nu heter :) Sen hade jag spanska och seen så drog jag och Agnes till centrum för att kolla kläder och jag hitta värsta söta linnet som jag tror jag ska köpa imorgon :) Sen mötte vi upp Amanda och Elin och drog hem till Agnes och åt lunch. Skit mysigt att sitta ute i solen och ha det trevligt med nära och kära. Har bränt mig lite mycket dock..  Sen drog jag och Amanda tillbaka till skolan för att ha drama vid 3, sen klockan 4 började jag jobba :)

Efter jobbet gick jag till Felixs nya lägenhet där jag hittade Fredrik och Johan. Det var jättefint i lägenheten, hehe blev nästan lite sugen på att flytta dit haha, spermysigt område verkligen :) Sen drog vi till Maxi och köpte läsk och sen hit till töjnan och löka ett slag. Grabbarna skulle hjälpa mig med min drama läxa x) A och nu är jag och Fredrik hemma och ska göra något klul, kanske plugga till samhällsprovet :) Eller sova, det har vart en lång dag. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0