Hörni, jag är hemma!

Tjaaa :) Hann inte blogga idag, sjukt men tyvärr sant. Fick helt plötsligt skit bråttom till tåget och sen var det kört. Hehe jag har i alla fall haft det kul idag haha :) Imorse var jag med Fredrik men sen somnade han och då bakade jag cookies med Karin, haha det blev 78 stycken, och skit goda! (dock har ju alla killar typ ätit upp alla nu). Sen drog jag hem och gjorde mig iordning för Fridas tjejmiddag, mötte upp tjejerna i väsby och sen åkte vi buss till Frida :D Vi fick skiiiiiit god pastasallad och glass också :) Hade så grymt kul med tjejerna, haha a ni vet väl själva vad som sades x) Senare kom det massa grabs och festen var igång. Tog massa bilder som ni ska få se sen :) Sen så åkte tjejligan hela vägen hem, men Sofie, Camilla, Amanda och Lina drog hem till Lina men jag följde med Emma och väntade med henne på bussen. Haha det var också en upplevelse x) Nu är jag hemma hos Fredrik och grabbarnagrus ska dra hem och jag och Fredrik ska göra glass. Puss på det, och tjejer I LOVE YOU♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0