Godkväll

Har varit en väldigt lång dag idag ska jag säga er. Började skolan 8.20 och kom inte hem fören 22.20. Vi började alla fall dagen med att simma :) jag gjorde klart det där märket och sen tog vi tjejer massa bilder under vattnet så coolt det blev! Sen hade vi spanska nationella och det gick väl lite sådär. Sen åt vi lite mat och sen drog jag, Agnes och Frida hem till Amanda på en kopp kaffe. Alltid lika mysigt hos Amanda säger jag bara :) Plus att jag fick träffa hennes supersöta kattungar. Eller alltså hennes katts bebisar ;) Sen hade vi matte, drama och sen åkte vi in till stan för att se en teater med dramagruppen. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den faktiskt ;) 

Ja nu sitter jag i alla fall i sängen och Fredrik och jag ska väl sova, imrogon ska vi vara pigga och glada för det är en riktigt speciell dag. Vi har varit tillsammans 1 år imorgon, mer uppdatering angående morgondagen får ni helt enkelt imorn :)  

Bilder och grejer får ni imorgon för jag hinner inte det nu, försök stå ut haha. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0