Fredag it is

Nu sitter jag i skolan och har engelskalektion, haha det var väl typ lite meningen att vi skulle göra en utvärdering och sen öva på våra draman. Men ingen pallar.. :P

Igår så drog jag ju på mitt möte, det var skit kul att planer inför lägret. Men det tog 3 timmar innan vi var klara sååå, men vi är långt ifrån klara med allt. När jag gick på konfaläger kunde jag inte tro att det var såhär mycket planering x) Kul allafall.

Sen så drog jag hem till Fredrik och sov där. Gick till skolan imorse och fick typ västa skavsåret på hälen efter att jag gått 100 meter med mina skor. Det värsta är ju att jag hade dem ju förra året och då fick jag ing skavsår. Så nu går jag runt i Agnes flipflops :) I like it! Ingenting speciellt har hänt i skolan idag och kommer inte heller hända. Men efter skolan ska jag med Agnes och kanske någon meer, till centrum och shoppa, sen blir det middag ikväll med mina bästa korvkvinnor. Hoppas att vädret blir bättre ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0