Epilatorn är överskattad

Har kommit hem från jobbet nuuuu :) eller a ett tag sen, har typ hjälpt min bror med kemi och gjort glass med fredrik :) nu ska man typ gå och lägga sig snart hade jag väl tänkt. (om Fredrik stänger av tv:n snart)

Idag häde två intressanta? grejer mig, jo såhär var det, jag testade att epilera mina ben med en epilator hos Amanda, haha jag var typ skit rädd för alla jag känner säger att det gör ont men det var verkligen inte västa grejen! :) Haha gjorde bara lite ont i knäväcket vafan. Haha epilatorn är överskattad! och för det andra, jag åkte moppe idag! Fredrik skjutsade mig hem från jobbet på sin, haha jag är så glad att han har trimmat ner den till hälften av vad den gick förut :) så kom jag på att jag saknar min moppe lite, min moppe har varit med mig genom mycket, typ hela förra sommaren med Louvisa så vi har många fina minnen tillsammans haha, men nu har min brorsa tagit över den. Så inge mera moppe för min del, Fredrik säger att jag ska lära mig köra hans. Haha men det kommer inte hända. Jag klarar mig ;)

Kommentarer
Postat av: Louvisa

haha det gör ju olika ont på alla alex :P för mig gör det bajsont och jag ger alltid upp

2010-05-20 @ 07:35:04
URL: http://louvisamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0