1 maj

Fan vilket tråkigt väder! Det här gillar jag inte, vet inte vad jag ska göra nu riktigt. Är med Fredrik för tillfället och vi ska väl hitta på något kul :) (visste ni föresten att jag och Fredrik har varit tillsammans i ett år den 7 maj, inte långt kvar nu)

Igår var så himla lyckad tycker jag :) Middagen hos Agnes var så sjunkt rolig :) Har tagit lite bilder så får se om dem kommer upp senare. Typ runt halv tio drog vi i alla fall till Tegelhagen där massa andra roliga människor var, men när vi typ varit där inte alls länge så började dem stänga ner, så vi drog till en strand och var där nån timme sen drog vi hem. Haha, men vilket jävla väder. Seriöst det ska alltid regna på valborg! Aja puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0