Usch fy och blä

Det finns mycket här i världen som gör mig så himla glad. Mina vänner, Fredrik, chokladbollar, bra betyg haha, resor, sommaren, shopping. You name it. Sen finns det också saker som gör mig så himla förbannad. Det värsta jag vet är folk som ljuger. Folk som sviker och snackar skit. Visst är det roligt att dem som sårar dig mest är dem som lovar dig att dem aldrig skulle det? Jag har varit med om det, har erfarenhet av både det ena och det andra. Jag lovar också saker jag inte alltid kan hålla. Sånt är livet, men jag tycker inte att det är okej att säga till mig att du älskar mig och att du alltid vill vara med mig när du uppenbarligen inte ens menar det? Säg då ingenting istället, det sårar mindre. Gör det lättare för såren att läka. Det gör så ont att bli sårad av någon man tycker om, och jag kan inte tåla människor som beter sig så illa att dem sårar andra människor för att dem tycker det är kul. Det övergår mitt sunda förnuft, på riktigt hur kan folk vara så himla dumma? Sånt här gör mig vansinnig. Blir galen på folk som utnyttjar andra. Usch fy och blä på er. Skaffa er en hobby, typ samla på frimärken eller vad som helst. Bara ni försvinner ur min åsyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0