Update

Nu har jag kommit hem från Fredrik, hade tänk försöka städa mitt rum och plugga lite nu på dagen. Så hoppas jag på något skit kul ikväll :) Juste Agnes kommer hem idag :D Yippie!

Igårkväll blev väldigt lyckad :) Först åt vi ju middag hos Fredriks moster sen drog jag med Louvisa hem till hennes kompis Emil där jag träffade Nadine, Rebecca, Johanna och Victoria och en till kille. Det var superskönt att chilla dära :) Sen vid elva mötte jag upp Alex och Vania vid vallen för att vi skulle på fest hos Anton. Det var också jättekul, vet inte vad jag ska säga mer än att det var kul ;) Synd att min kamera är sönder så jag inte kunde ta några bilder :( PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0