Sommartid

Godmorgon :) är så himla glad idag därför att vi pratade med Vania igår och hon sa att hon nu kunde följa med oss till Mallis och att hon skulle göra allt hon kan för att komma med på ett flyg. Blev jätte lycklig :D Så kul att träffa tjejerna igår, och vi ska ses mer i veckan innan jag åker till Göteborg och kusinerna :) Det var i alla fall väldigt kul hos Felix igår, jag är så glad att jag har er grabbar. Ni har hjälpt mig genom jobbigt perioder i mitt liv och det uppskattar jag. Det har även min kära vän Louvisa gjort♥ 1000 Tack

Det blev sent i förrgår och sent igår så jag har inte sovit så många timmar som jag behöver den här helgen x) Är skit trött nu, hehe och inte nog med det. Vi skulle ställa fram klockan också. Haha så nu ska jag ta det lugnt, senare har jag lovat mamma att följa med henne till stan och kolla när hon springer Premiärmilen, hurtig familj alltså ;)

Fredrik åkte ju till Åre idag, saknar honom jätte mycket.


det blev typ inga bilder igår


Kommentarer
Postat av: Louvisa

det är nog liiite svårare än så att få med henne men pappa ska kolla på det :)

<3<3<3

2010-03-28 @ 23:04:34
URL: http://louvisamy.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja hoppashoppas, hehe annars får hon skylla sig själv att hon dissade oss från början x) <333

2010-03-29 @ 18:14:18
URL: http://aflorbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0