Igår

Igår drog jag hem till Fredrik för vi skulle ju äta middag, skit mysigt var det :) Fick inte bara Fredrik utan hans familj och kusinernas familj ;) Ingen fara eftersom att dom alla är så snälla. Sen började vi väl kolla lite halvt på melodifestivalen, men eftersom jag inte har följt det så var det inte så roligt. Sen typ vid nio började vi gå mot Rudbeck för att möta upp Agnes och Louvisa, när vi kom stod dom vid Johns bil och då skulle alltså vi 6 pers tränga in oss i hans minibil, hahah det var skit kul :D Vi drog till Wille och hade skit kul dära :) Har fortfarande inte orkat fixa min kamera men Louvisa tog några bilder, så vi får se om hon lägger upp dom sen :) Hade i alla fall en jätterolig kväll med alla dom jag tycker om :)


 Haha enda bilden jag har på min mobil från kvällen, typ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0