Godmorgon

Jag är upp tidigt (07.40) för att jag skulle promenixa med Agnes imorse. Var skit trött men tillslut gick det att komma upp ;) Vi gick faktiskt i en timme, duktiga som vi är. Så nu ska jag göra mig klar till skolan, så himla skönt för jag börjar 11.35, har bara två lektioner :)

Hehe, så himla typiskt mig att börja med läxor sista dagen, speciellt läsa böcker! Jag läste de fyra kapitel man skulle igår, började skit sent och det ångrar jag (som alltid när jag måste läsa så mycket till dagen efter). Hade ju skutit upp det flera veckor och sen hela dagen igår. Men nu har jag alla fall läst allt och är redo att diskutera boken ;) Som alltid ska jag försöka lova mig själv att läsa resten av boken skit snabbt så jag slipper göra det sista dagen. Lite careface kanske haha, aja PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0