Godmorgon

Imorse gick jag och Agnes ut på en promenad i töjnan, det var så himla härligt :) bortsett från vädret, varför ska det börja snöa igen?? det var isigt på vägarna så vi halkade runt rätt så mycket. Men nu känner jag mig pigg och har massa tid på mig innan jag ska till bussen. Det är ju onsdag så jag har ju bara två korta lektioner idag, men eftersom att det är idrottsprov 14.45 så slipper jag inte skolan på eftermiddagen. Jag tycker det är skit tröttsamt att vi har ett hål på 2 timmar. Menmen man får väl ta vara på tiden och plugga spanska och matte som jag har tills imorn. Annars har jag inga andra planer för idag, ska kanske kanske klippa mitt hår. Det behövs verkligen för mitt hår är jätte slitet! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0