Från och med nu!

Jag skulle vilja kunna gå ner i spagat :) vet inte varför tycker bara det är coolt ;) Därför har jag bestämt mig för att jag ska stretcha lite varje dag och hel enkelt så småningom lyckas. Det är en rätt så lång väg kvar men någonstans måste man väl börja :) Tänkte lägga in lite bilder så ni får se hur långt (kort) ner jag kommer :D Spännande hörni.

Alla fall, nu har jag pluggat ett tag och tänkte faktiskt kolla på Tru Blood. Hehe jag har blivigt lite vampyrfreak igen. Hade ju en period förut när jag började kolla på en serie som heter Moonlight, den var så himla bra, älskade verkligen serien. Men när den tog slut var jag tvungen att hitta något nytt om vampyrer så jag läste twighligt-boken och såg filmen. Sen lugnade det sig men nu är jag börjat kolla på Vampire Diaries känner jag att det börjar komma tillbaka x) Haha vampyrer är såååå himla snygga !! Haha dem har verkligen en tendens till det ;) aja puss och kram på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0