Update

Nu blir det en lite snabb uppdatering om mina senaste dagar :)

Onsdag: Efter att vi varit på subway drog ju jag till Louvisa och var där med henne och Alex, vi skrev lite packlista och åt pizza. Sen På kvällen tittade vi på film och åt godis som Andrée hade köpt åt oss (a)

Torsdag: Var jag med Louvisa en stund på förmiddagen och sen drog jag och mötte upp Fredrik efter hans skolavslutning. Vi drog hem till mig och fika lite sen var det dags att gå till jobbet, precis innan var det något fel med våran internetbeställning så vi var typ tvugna att fixa det :s Sen efter jobbet (min sista jobbdag för sommaren) drog jag hem till Fredrik och vi gick till hans mammas 10 000 bin och kollade lite på dom haha, så himla äckliga dom var, men ändå lite söta x) Hade inte med mig någon kamera men jag ska fixa en bild på det där så ska ni få se hur det ser ut haha, så coolt x) Sen drog jag hem till Agnes och var där med henne och johanna, vi skulle se Zombieland men eftersom att jag glömde glsögonen blev det Paranormal Activity och den var inte läskig!!! Moahaha, sen kom Fredrik och hämta mig och vi drog hem och sov.

Fredag: Har jag och Karin bakat kakor medan Fredrik sov x) Och nu är jag bara hemma och byter kläder för jag ska åka till sollentuna och hämta ut lite mediciner (gratis woho) sen ska jag baka lite tårta med kära Agnes, Ebba och Johanna :D Faaan vad trevligt :D :D Men fyfan för vädret, vi skulle ju åka till stan :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0