Update

Igår så tog jag en lugn kväll hemma hos Fredrik :) Vi började se en skitbra film, Pearl Harbour, men vi hann inte se klart hela så det får bli en annan gång. Sen imorse drog vi till centrum för att möta upp Johanna för en frappino och kolla in rean :) Sen drog jag och Fredrik till Donken♥ för att äta frukost (han hade inga mackor hemma, omg). Sen vidare till Stinsen, där träffade jag på Vania och Amanda, shiiit vad det var längesen man såg Dodoch. Lika glad och söt som alltid :)

Det gick inte så bra att hitta present till Sara som fyllt år, men jag och Fredrik jobbar fortfarande på det. Nu är jag och Fredrik hemma och ska strax äta middag och sen blir det hem till honom. Får se hur det blir sen ;) PUSS



Hittade även lite kul grejer att köpa nu när jag har cashflow :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0