Badberget

Kom typ just hem från en händelserikkväll. Efter att ha varit och köpt godis och chokladbollar med Fredrik så åkte vi; Marcus, Felix, Niklas, Fredrik, Louvisa och jag, till badberget och typ nästan på en gång när vi kommer dit händer typ sjukaste grejen. Inget att nämna här men vi som var där vi vet, PATETISKT säger jag bara. Men sen drog vi därifrån och satte oss vid Rudbecksskolan ett tag. Louvisa spelade inte värsta bra filmen på mig när jag trixar med en longboard. Haha den måste ni se!! För mer info besök Louvisas blogg. Sen åkte jag och Fredrik hem :)

Men jag hoppade av vid Agnes och vi promenarade runt i nån timme och pratade, har inte träffat gullisen på fem veckor ju, har saknat henne as mycket!! Så nu ska vi ses mycket innan båda vi åker iväg. :) Nu ska jag nog lägga mig och sova. PUSS  


 Gammal bild från vintras på mig och min älskling♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0