Awsome!

Stack bara iväg igår och kom inte tillbaka förens nu typ. Var hos Louvisa sen hos Fredrik och sen Donken♥ och sen tillbaka till Louvisa igen. Det var supermysigt igårkväll :) Vi kom till Louvisa runt 9 och vi satte oss ute på altanen och snacka. Haha sen kom David och vi snacka lite till. Ända till halv 4 då vi bestämde oss att vi kanske skulle börja gå innåt. Det sjuka var att jag inte alls var trött. Brukar alltid bli så himla trött på kvällarna x) Jag hade alla fall a great time.

Så idag cyklade jag hem, fettjobbigt, a och nu har jag duschat lite och ska göra mig iordning för våran korvlesbomiddag x) Tacos och filmkväll it is :D Skulle även kolla på en ny cykel med mamma idag men vet inte om vi hinner. Ska möta tjejerna vid Maxi klockan 4 sååå. Awsome nu ska jag göra mig iordning :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0