Awsome Agnes

Det var så himla mysigt att sitta ute på Agnes baksida och snacka skit igår haha x) Alltid roligt att vara med dig gumman :) Sen efter ett tag drog vi till Mange och chilla där i någon timme, med Mange, Marcus, Niklas, Felix och Fredrik. Sen gick vi hem till Agnes och satte oss på hennes altan ett tag till innan vi gick och la oss. Sen sov vi i hennes föräldrars stora säng :D

Klockan 7 imorse gick jag från Agnes hem till mig, hon skulle upp och jobba x) Jag var typ hur trött som helst så jag somna direkt när jag kom till min egen säng x) Idag ska jag packa och städa lite inför Mallis, kommer inte hinna göra det imorgon, varför får ni väl veta då x)



 Tack för en toppenkväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0