Tid

Allt man gör påverkar framtiden. Att jag sitter i min säng nu och inte är någon annanstans påverkar vad som kommer härnäst. Det är så läskigt att det blir olika hur man än gör, bara ett ord kan förändra hela ens liv. Bara en liten förändring kan utvecklas till någonting stort. Saker kan förändras till det bättre eller till det sämre. Det som jag valde förändrade mitt liv, jag insåg inte vad jag hade gjort fören mycket senare. Jag tänkte på det dag och natt och jag mådde skit, jag hade helt klart gjort fel. Men som man säger "tiden läker alla sår" kanske stämmer. Tiden har fått mig att fatta att jag kanske gjorde det rätta beslutet trots allt. Ju mer dagar som passerar desto säkrare blir jag på mitt val. Och jag vill inte ha dig i mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0