Mina läxor tar aldrig slut

Nu sitter jag med datan i min säng och försöker skriva klart min levnadslära uppsatts. Usch det är jobbigare än vad man tror, och som vanligt har jag sparat allt till sista kvällen. Kommer förmodligen sitta med svenskan hela dagen imorn eftersom den måste in på fredag. Typiskt hörni.

Annars har jag inte gjort så mycket idag och mer blir det inte, haha. Mitt liv tog slut när jag började Rudbeck, och värre blir det. Nej men efter kemiprovet den 17 februari kommer det bli lugnt ett tag. Läääängtar

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag känner likadant!, vi alla längtar tills på onsdag eftermiddag!

2010-02-10 @ 19:38:19
Postat av: alexandra

aaa precis.. :P långt kvar bara

2010-02-10 @ 21:40:14
URL: http://aflorbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0