Kväll

Tog helt fel på tiden idag och kom ju på att jag skulle träna barn klockan 6, haha eller snarare ungdomar dem jag tränar nu är ju typ 14 år x) Så jag åkte och tränade dem och sen körde jag bjj med Frida :) och det var kuuul. Sen åkte jag hem och pluggade matte tills Fredrik kom. Jag har gjort en upptäckt idag, haha Fredrik är typ smart. Trodde jag var smartare än honom i matte men det kanske jag inte är, alla ni som känner Fredrik tänker nog som jag att detta kom lite oväntat :P Inget dumt mot Fredrik men han har ju inte direkt visat det.. Haha typiskt, somliga får kämpa för sina betyg medan andra spelar mobilspel på sina mattelektioner? Orättvist tycker jag.

A imorn är det onsdag :D vilket betyder två lektioner! Haha längtar redan :P Puss och godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0